Hoe installeer ik Microsoft Office 2016 (Mac)?

Office downloaden

Ga naar deze link om het Microsoft Office 2016 Home & Business for Mac pakket te downloaden. Na het downloaden kun je door naar stap 2.


Bestand openen

Zodra de download is voltooid, opent u Finder, gaat u naar Downloads en dubbelklikt u op het Microsoft Office installer.pkg-bestand (de naam kan enigszins variëren).

installer.pkg

Lees de softwarelicentieovereenkomst en klik vervolgens op Doorgaan.

Selecteer Akkoord om akkoord te gaan met de voorwaarden van de softwarelicentieovereenkomst.

Zodra de download is voltooid, opent u Finder, gaat u naar Downloads en dubbelklikt u op het Microsoft Office installer.pkg-bestand (de naam kan enigszins variëren).


De installatie starten

Selecteer op het eerste installatiescherm Doorgaan om het installatieproces te starten.

Installatie

Voer desgevraagd uw Mac-inlogwachtwoord in en klik vervolgens op Software installeren. (Dit is het wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen op je Mac.)

De software begint te installeren. Klik op Sluiten wanneer de installatie is voltooid. Als de installatie van Office mislukt, raadpleegt u Wat te proberen als u Office voor Mac niet kunt installeren of activeren.


Wat doe je na het installeren?

Klik op het Launchpad-pictogram in het Dock om al uw apps weer te geven.

Klik op het Microsoft Word-pictogram in het Launchpad.

Dit bericht is gepost in Office. Bookmark de link.